sobota, 20 października 2012

Prolog " Opowieść o życiu"

Każda osoba w życiu marzy aby spotkać tą jedyną osobę na całe życie. Ale życie to nie bajka. Nie znajdziesz człowieka bez skazy,jednak ta jedna skaza może być powodem, dla którego kochasz. To nie jest film, który możesz, kurwa, przewinąć i cofnąć pilotem. Każda decyzja, każdy błąd ma wpływ na twoje zjebane życie. Myślisz, że jesteś bogiem? To się, kurwa, mylisz. Nikt z nas nie ma tu władzy, chociaż tak myśli. Nikt z nas nie jest ważniejszy od innych. I nie liczy się to z jakiej półki społecznej pochodzisz. 

________________________________

Rosa : Zacnie się zapowiada i ciekawie...Nieprawdaż, Bells?
Bells : Muszę się z tobą zgodzić. Zacność w 100%.
Rosa : Odbiło nam na maksa....
Bells : Czemuż tak uważasz, Milordzino?! 
Rosa : Zaniedbuję swoje blogi...
Bells : Hmm, ja tylko zaniedbuję wraz z tobą milosc-jest-nadzieja, ostatni rozdział zawitał tam w sierpniu, a teraz jest październik!!
Rosa : Nie ma co! Zajebista zajebistość!
Bells : Ohh, przeklinasz prawie tak ładnie jak ja, aż mi się łezka w oku kręci :)
Rosa : Uczę się, kurwa mać, od mistrza!
Bells : Czyli, że mnie? Ojej, sprowadzam ciebie na złą drogę. Demoralizuje ludzi! Czy to karalne?!?!
Rosa : Nie zapominaj, że zryłaś moją psychikę. nie, nie jest karalne. Niestety...
Bells : Kurwa, koniec tych sentymentów bo zanudzamy ludzi, jeżeli jacyś w ogóle to czytają -.- He, he! Rosa, pożegnaj się ładnie!
Rosa : Branoc-sranoc. Kolorowych koszmarów! bierzemy się zaraz za rozdziałek?
Bells : Ależ ta nasza Rosa miła, nieprawdaż? No, kochane to ja dziś będę tą kulturalną. Dobranoc to raczej nie, jest dopiero przed 19:00, więc miłego wieczoru Wam życzę. A tak za rozdziałek się bierzemy...

Wasze Bells Cullen-Swan i Rosa

Ciao!!

21 komentarzy:

  1. Blog zapowiada się świetnie !! Nie mogę się doczekać rozdziału ;D Edward księciem ?? Fajnie;*
    Całuję Beata ;*
    PS. czekam na rozdziały na innych waszych blogach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no no dziewczynki zapowiada się ciekawie mam tylko nadzieje że nie będziecie zaniedbywać pozostałych waszych blogów bo było by szkoda bo są cudowne Jestem ciekawa o czym dokładnie będzie ten blog ale pożyjemy zobaczymy no nie?
    ni przedłużająć Życze dużo weny do wszystkich waszych blogów czekam niecierpliwie na rozdział 1
    oraz przesyłam buziaczki
    wasza Rose:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie;)Bells napisałaś na swoim blogu że Edward jest noi teraz jestem strasznie ciekawa. "I nie liczy się to z jakiej półki społecznej pochodzisz."Czyli że Edzio będzie bogaty lub biedny zgaduję,tak?Piszcie szybko NN.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zycze powodzenia .. mam nadzieje ze bedzie rownie ciekawy co inne wasze blogi .. moj ulubiony to swiat - belli

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiedż świetna.Rozwaliłyście mnie tym księciem,naprawdę pomysłowe. Nie mogę doczekać sie 1 rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hodowla Koni,robotyka,zbuntowany książę.świetne. Piszcze NN.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny szalejecie oj szalejecie...ale będę oczywiście czytać i komentować. Blog zapowiada się świetnie z resztą jak wszystkie inne blogi. Czekam z niecierpliwością na rozdział 1.
    Całuję
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  8. no dziewczyny czekam na pierwszy rozdzial zobaczymy co wam z tego wyjdzie. prolog zachecajacy:)wiec zycze duzzzzzoooooooo weny twórczej ;p


    pozdrawiam Alexi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się świetnie;)Edward Księciem,to jest naprawde dobre.A Bella wychowana na hodowli koni.Tańczy,nie no czad,naprawde.Piszczie szybko rozdziały bo nie nogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może tak pozakańczaj blogi, które jeszcze są niezakończone.... bo zaczynacie łapać pare srok za ogon. Nieskończycie jednego, a za drugi się zabieracie .A były już takie przypadki między innymi u ciebie Belciu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest przytyk, tylko szczery komentarz, a te nowe opowiadanie nawet niezłe.

      Usuń
    2. No a podaj mi jakiś?Może piszę je wszystkie na raz.I da radę.Nie mów że ty jesteś taka święta.Masz jakieś opowiadanie?No pochwal się.

      Usuń
    3. Nie jestem z piszących, a z czytających. A jeśli chodzi do opowiadania to opowiadanie rozpoczęte w trakcie pisania tego blooga http://bellazmierzchedwardzmierzch.bloog.pl/, było oczami edwarda, lub belli.

      Usuń
  11. Tak, było oczamiedwarda.bloog.pl, ale opowiadanie nie zostało zawieszone, tylko USUNIĘTE. I ja nie chciałam tego usunięcia, ale zrobiłam to, ponieważ powiedzmy szczerze te blogi były dość żałosne. Pierwszy dokończyłam, a oczamiedwarda, pomysł był spontaniczny i nie dopracowany. Byłam amatorką i nie sądzę, ze teraz jestem idealna, o nie, ale z całą pewnością mam większe doświadczenie. Heh, nie chciałam usuwać tamtego bloga, ale po prostu nie wiedziałam co dalej pisać. I przykro mi z tego powodu. Mogę obiecać, że obecne blogi będą dokończone i nie opuszczę pisania. Nie zostawię ich bez zakończenia!!

    I, błagam tylko nie Belciu to takie cipowate :)
    W sumie, to zastanawiam się kto ty jesteś osobo z Anonimka skoro pamiętasz jeszcze czasy oczamiEdwarda? Wow, to dla mnie wielkie zaskoczenie...

    Mój komentarz nie jest ciętą ripostą, tylko tak jakbym wytłumaczeniem tej sprawy :)

    Dziękuję, że to nowe opowiadanie nawet niezłe. Liczę się z każdą opinią, ja i Rosa pewnie też...

    No dobra, rozpisałam się, kończę.

    Wasza Bells ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko tak mi się napisało. A co do mojej osoby to powiem tak jestem wiernym czytelnikiem, nie zawsze komentuje, bo niepozwala mi( od tych opowiadań co wymieniłam wcześniej) na to czas, ale czytam wszelkie takie opowiadania. A twoje jakoś wpadło mi w oko, bo są pisane fajnie i tak w inny sposób.

      Usuń
  12. branoc-sranoc???? Sweet.
    No zapowiada się ciekawie :) Zastanawiam się co będzie dalej ;p
    ps. Nie wiem jak to będzie z tym blogiem... Na waszym poprzedni blogu 3 rozdział jest już od niepamiętnych czaów i ani idu, ani słychu o nowym :( a tak mi się podoba tamta historia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmm...będzie dobrze...Tak, wiemy, że rozdział długo się nie pojawia, ale to z problemów technicznych było. Nie miałam mikrofonu przez długi czas i trudno było napisać rozdział. Teraz rozdziały będą się pojawiać szybciej <3

      Bells Cullen-Swan ;3;3

      Usuń
  13. Świetnie się zapowiada! nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału:)
    Pozdrawiam wasza Katie:)

    OdpowiedzUsuń

Goście