niedziela, 27 stycznia 2013

Rozdział 3 "Wyczuwalne napięcie"

*Bella*

W klubie siedzieliśmy jeszcze z jakieś dwie godzinki. Dwa razy tańczyłam z Edwardem i to było coś...coś zdecydowanie nowego. Nasze ciała były tak jak dwa magnesy, no wiecie. Idealnie dopasowane. Nigdy z nim nie tańczyłam, a jednak szło nam to dobrze, bardzo dobrze. Nasze spojrzenia parę razy się spotykały, posyłaliśmy sobie lekkie uśmiechy. Było miło. Przy stoliku normalnie ze sobą rozmawialiśmy, aby nie wzbudzać podejrzeń. W sumie...Założę się, że jakbym kleiła się do Edwarda jak jakaś skończona idiotka nikt z mojego czy jego rodzeństwa i tak by tego nie zauważył. Jego siostry były zajęte moimi braćmi i na odwrót. Emmett wręcz dostawał ślinotoku na widok Rosalie, a Jaspera to nawet zakupy zaczęły interesować jak Alice o tym gadała. Miałam z nich niezły ubaw. Edward ze swoich siostrzyczek zresztą też. Koniec końców wyszło tak, że śpię w pokoju z Edwardem. Rosalie i Emmett pojechali do hotelu. Alice i Jasper zajęli pokój chłopaków w akademiku, a ja śpię w pokoju dziewcząt z Edwardem. Na osobnych łóżkach rzecz jasna, bez skojarzeń!
Daliśmy po prostu naszemu rodzeństwu trochę prywatności.
Siedziałam umyta na swoim łóżku i czytałam książkę na wykłady. Co prawda jutro jest sobota, weekend, ale wolę pouczyć się teraz niż potem na ostatnią chwilę. Edward po kąpieli również zaczął się uczyć i teraz dopiero zrobiło się dziwnie. Zerkałam na niego co chwilę, a i ja czułam, że on zerka nieraz na mnie. Pocałowaliśmy się, owszem, a teraz nie wiem jak się zachować, jak powinnam się zachować. No na pewno nie uczy się po pocałunku! A my to robimy...Napięcie między nami było wyczuwalne na parę kilometrów i to był inne rodzaj napięcia niż ten w klubie. Chociaż nie miałabym nic przeciwko aby poczuć jego usta jeszcze raz na swoich. Co to, to nie! O nie! Edward mi się podoba, z charakteru też wydaje się fajny. W sumie wszystko gra. Zwykły chłopak i zwykła dziewczyna.
Tak się zamyśliłam, że nie poczułam jak Edd siada koło mnie na łóżku. Zorientowałam się dopiero gdy spojrzał mi przez ramię na książkę. Zamknęłam ją z uśmiechem na ustach i spojrzałam w bok, na niego. Uśmiechnął się zniewalająco. Już to wywołało u mnie przyjemne dreszcze. Nie ma co.
-Czemu zamknęłaś książkę, nauczyłaś się już? - zapytał cicho, jego słodki oddech owionął moją twarz.
-Tak, sądzę, że na dziś wystarczy - odpowiedziałam - Ty też już skończyłeś - podsumowałam. Kiwnął twierdząco głową. Uśmiechnęłam się lekko i usiadłam po turecku na łóżku. Edward zrobił to samo.
I co teraz...?

*Edward*

I co teraz...? I co teraz...? Znów ją pocałować? Chciałbym, ale czy ja wiem. Uśmiecha się i niby wszystko jest ok. Nie mogę się połapać. Trudno mi jakoś. W końcu z westchnieniem złapałem dłoń Belli i zacząłem się nią bawić. Nie protestowała, a gdy spojrzałem na nią posłała mi uśmiech. Same pozytywy. W każdym bądź razie podoba mi się to wolne życie. Ja podejmuję za siebie decyzję. Co chcę robić, co chcę wypić czy zjeść, z kim chcę rozmawiać.
Bella wzdrygnęła się w pewnym momencie.
-Wszystko dobrze? - zapytałem patrząc w jej oczy.
-Tak - pokiwała głową - Po prostu myślę o moich braciach, szybcy są, nie sądzisz?
-Mhm...-zaśmiałem się - Ale współczuję im...Wpadli w szpony moich sióstr...-zawahałem się - A one jak księżniczki - bo w rzeczywistości nimi są, ale pomińmy ten fakt.
Zapadła niezręczna cisza....Nie znoszę jej... Przybliżyłem się do niej tak , że nasze kolana się stykały. Pogłaskałem ją po policzku po czym delikatnie zacząłem muskać jej usta swoimi. Czasami figlarnie ocierając się nosem o jej nos. Słyszałem cichy chichot Belli. Otuliłem jej policzek swoją ręką, a ona się w nią wtuliła. Zarzuciła ręce na moją szyję, a ja posadziłem ją sobie na kolanach. Pocałunek był delikatny i niewinny. Gdy zabrakło nam tlenu Bella oparła się czołem o moje ramię, a ja pocałowałem ją w czubek głowy. Usłyszałem jej chichot. 
-Co? - zapytałem z uśmiechem
-No cóż, zazwyczaj nie całuję się z ledwo poznanymi facetami - westchnęła i pchnęła mnie lekko w pierś - Możesz czuć się wyróżniony, Masen. - byłem wyróżniany już wiele razy jako książę i przyszły król. I mam na nazwisko Cullen. 
Kurwa, chciałbym jej o tym powiedzieć, ale nie mogę. Bynajmniej, nie teraz, jest za wcześnie. Przerazi się, lub wkurwi czy jakiekolwiek inne gówno. To kobieta, jest jedną wielką niewiadomą. Każda inna. Każda zareagowałaby inaczej. A Bella jest wyjątkowa, tak mi się wydaje.
-Jestem zaszczycony - pogłaskałem ją po plecach. Zadrżała. Cullen, ona lubi twój dotyk. Uśmiechnąłem się sam do swojej głupoty. Dawno tak się nie cieszyłem, że jakaś dziewczyna mnie lubi. Ale to nie jest jakaś dziewczyna, to jest Bella. Brzmię patetycznie i jak pantoflarz, ale jebać to. Serio.
-No i prawidłowo - zaśmiała się unosząc głowę. Musnąłem jej usta swoimi. Bella zamruczała z aprobatą, ale zeszła z moich kolan. Ziewnęła i przeciągnęła się z jękiem. 
-Zmęczona? - zapytałem ciepło, głaszcząc ją po ramieniu.
-Mhm, bardzo - mruknęła przecierając oczy po czym spojrzała na mnie z lekkim uśmieszkiem. Odwzajemniłem go, rzecz jasna. Bella wywróciła oczami. Czegoś nie zrozumiałem? Spojrzałem na nią pytająco i uniosłem brew.
-Położysz się koło mnie? - zapytała cicho Bella.
-Jasne - zaśmiałem się i położyłem koło dziewczyny.  Bella ułożyła głowę na moim ramieniu. I wiecie co...? Pomimo, że to łóżko było kurewsko ciasne i małe to nie zamieniłbym się z nikim innym miejscami. No, chyba, że zabrałbym Bellę ze sobą.
Ale to w jakiej sytuacji się teraz z nią znalazłem szalenie mi się podobało.
To było takie na miejscu i naturalne.
I kurwa zabijcie mnie, ale kocham być Edwardem Masenem, zwykłym studentem.

_________________________________

Bells: No hejo ! Jest NN! W końcu!
Rosa: Teletubisie mówią HEJO!!
Bells: OMG, ona się cofa w rozwoju.
Rosa: Ejjj, to przez ciebie!
Bells: No wiem. Szaaa! Tak więc, przepraszam, że rozdziału nie było taaaak długo. Postaramy się z Rosą sprężyć.
Rosa:  Nie wiem jak będzie ze mną. Bo drugi semestr w II klasie gimnazjum i muszę się bardziej przyłożyć do nauki.
Bells: Ona narzeka na II. A ja jestem w III. Ogólnie to oceny są...Cenzura...A chcę iść do liceum!! To ja tu się muszę postarać!
Rosa: Ja nie narzekam, ja stwierdzam fakt, siniorita.
Bells: Dobra, mam nadzieję, że notka się spodobała. A my już spadamy.
Rosa: Dzieci, pamiętajcie o zabezpieczeniu.
Bells: Pracuję z wariatką. Żegnam Was kochane!!

Wasze Bells Cullen-Swan i Rosa
Ciao!

33 komentarze:

  1. Jestem pierwsza ! Juuhuu !!!
    Dziewczyny rozdział rewelacyjny i od razu składam w wasze ręce nominacje więcej informacji na moim blogu www.foreverlife.crazylife.pl :) Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział świetny.!! Już nie mogę doczekać sie następnego. ;D Pozdrawiam Beata ;)
    Ps. Życzę weny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się że wkońcu dodałyście tu rozdział
    jest on całkiem fajny
    czekam niecierpliwie na nn
    Życze weny
    Rose:-)
    Ps.: to blog mojej najlepszej przyjaciółki zapraszam:D
    http://historia-klanu-cullen.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Huehue, no w końcu jakis rozdział! Naprawdę bomba! Jakbyś miała czas to zapraszam do sb na dwa, nowiusieńkie blogi.
    zmierzch-mojego-zycia.blogspot.pl
    gdyby-zabilo.blogspot.pl
    Zycze weny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Informuję, że nominowałam Cię do Liebster Award. Więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest boski, przeczytałam już wczoraj wieczorem, jak leżałam w łóżeczku :)

    Podoba mi się Wasz styl pisania, potraficie zainteresować czytelnika. Świetnie opisujecie uczucia pomiędzy bohaterami. Czekam na NN z jeszcze większą niecierpliwością niż na tą notkę. Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział świetny. Już czekam na NN.
    Chciałam też poinformować, że nominowałam cię do Liebster Award.
    Zapraszam do mnie na http://love-is-not-a-color.blogspot.com
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na Rozdział 2
    wszystko-na-lepsze-zmienione.blogspot.com
    Pozdrawiam Jagoda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominuję Cię do Liebster Award. Więcej tutaj: http://inna-historia-jane-volturi.blogspot.com/2013/01/libster-award.html

      Usuń
  9. Ahahahahahahahah!!! ;D Jesteście rąbnięte!!! Hahahahah!!! Tak samo jak ja ;p
    Super rozdziałek! Strasznie się ucieszyłam, że wzięłyście się znów do roboty.
    JEstem bardzo ciekawa, co dalej
    Ps. Wiem co czujecie, ja też mam przerąbane w szkole ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Została nominowana do Liebster Award

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :D
    www.blood-in-the-veins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do sb: http://milosc-jest-magiczna.blogspot.com/ jest już nn
    Marta ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny rozdział. Nie ma to jak akademiik ; p
    Czekam na nn xD.
    Pozdrawiam Isiia <3.
    [SPAM]
    http://behind-of-the-scene.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam, do przeczytania historii nastoletniej modelki, która wydawałoby się ma wszystko ? Czego jej brakuje, a raczej kogo ?
    Tego dowiesz się czytając mojego bloga xD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nn ??
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. hej!
    zapraszam do sb nn http://milosc-jest-magiczna.blogspot.com/
    Marta ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na www.blood-in-the-veins.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy i interesujący pomysł. Książę i księżniczki zapragnęli żyć normalnie i wszyscy się zakochują. Super coś nowego i interesującego. Zastanawiam się kiedy tylko powie rodzinka Masen prawdę o sobie... Czekam na nn i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chce nn! W takim momencie! Piszcie szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. CZyżbyście zapomniały o tym blogu??? Na innych piszecie a tu posucha??????? NIEŁADNIE.......

    OdpowiedzUsuń
  20. oooooooooooo...kocham to opowiadanie ! <33 ja chce więcej ! ^^ jestem nienasycona xd ;D Już nie mogę się doczekać dalszych akcji bells i edzia ! <33 ^^ Proszę, informuj mnie o nowych rozdziałach :) Zapraszam do czytania mojeo opowiadania na http://isabella-marie-swan-dziewczyna-idealna.bloog.pl . Jednak na tym blogu znajduje się tylko jeden rozdział starsze rozdziały są opublikowane na http://my-history-twilight.blog.onet.pl. A pierwszy rozdział mojego opowiadania został opublikowany 17 października 2010 roku pt "Cullenowie". Mam wielką nadzieję, że mnie odwiedzisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę... Dodaj następny.!!! *,* Kocham waszego blooga.! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie. Zamierzacie dalej pisać tego bloga, czy kariera tego bloga skończyła się z 3 rozdziałem. Mamy już marzec, a nn ani widu ani słychu. Natomiast słychać, że założony został kolejny blog przez BCS. Zastanawia mnie po co zakładać kolejny blog skoro nie udaje wam się z pisaniem tych blogów, które już macie...... Dokończcie to co zaczeliście, a dopiero potem rozpoczynajcie kolejne blogi.... Bo to wygląda jakbyście łapali kilka srok za ogon....TAK SIĘ NIE ROBI....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ty taki/taka cwana? Dlaczego Anonim? Huh... Jesteś bezpieczna. Jakbyś ty Cosiu nie wiedział to zaczął się rok szkolny. Ja jestem akurat w 2 klasie gim i mam do zrobienia projekt i inne pierdoły. Bells jest w trzeciej i kończy gimnazjum. Nie myślisz że mamy prawo do zapomnienia o Internecie i zajęcia się nauką. Przepraszam w swoim imieniu. Ja po prostu piszę co chcę. Mam to do siebie , że mam miliony pomysłów na minutę... A jak ich nie napiszę na raz to nie potrafię dokończyć.... Założyłam swój blogo-pamiętnik jak Bells. Ale tylko po to żebyście poznali moją osobę od podszewki. Doceń proszę chociaż to , że od czasu do czasu coś dopisujemy do rozdziału który się tworzy. To samo z innymi blogami... W wakacje jest wysyp rozdziałów , ale nie liczcie , że co dzień będzie rozdział... Ehh... Rozpisuję się...Ale wkurza mnie ktoś kto wyraża opinię na temat na który nie ma bladego pojęcia..! Mówisz , że tak się nie robi...Pokaż mi prawo które tego zakazuje...No prosze. Mamy prawo robić co chcemy. Jeżeli się nie podoba to (za przeproszeniem...) spierdalaj... To tylko moje zdanie...Czekam aż Bells ci odpisze w swoim imieniu...Więc to na tyle z mojej strony. Do napisania.

      Rosa <3

      Usuń
    2. Hmm, ja odpowiem grzeczniej. Założyłam nowego bloga, tak...Ale to jest mój pamiętnik. Napisanie tam notki zajmuje mi może 5-10 minut. Te historie nie są zakończone. Chodzę do III klasy gimnazjum, mam własne problemy, ponieważ choruję na epilepsję i jestem ciągana po szpitalach. Te blogi zostana dokonczone.
      Tyle ode mnie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Rozumiem, ale mogłybyście np napisać na blogu jakieś info np ze chwilowo brak nn z powodu nawału pracy,nauki czy tp. A tak nie wiadomo co czy przestałyście pisać czy nie wiecie gdzie było co dodane. Ps jestem Cosia :P

      Usuń
  23. hejka piszecie swietnie lobię wasze blogi:) tylko zastanawia mnie dlaczego tak długo zwlekacie z dodaniem kolejnych rozdziałów????????
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej u mnie nn! Zapraszam na http://narodzeniesie-nowejbelli.blogspot.com/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne, dopiero teraz znalazłam Twojego bloga i jest meeega ! bardzo mnie wciagnal i czekam na NN, nie wiem czemu bardziej podoba mi sie jak piszesz "oczami Edwarda" :D ale Belli tez bardzo :)
    zapraszam na
    www.equinox-my-renesmee-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Goście