sobota, 23 marca 2013

Sonda

Moi Drodzy. 
Jak wiadomo Rosa odeszła z tego bloga, to przyjęłam ze smutkiem, ale powiedziałam sobie "DAM RADĘ". Jednak dziś stało się coś co sprawiło, że rady nie dam, a mianowicie Rosa oznajmiła mi, że odchodzi także z naszego drugiego bloga http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/
Zdziwiło mnie to niesamowicie, ponieważ tamten pomysł na bloga należał do Rosy, ten o księciu po części też. A teraz ona zostawiła mnie z tym sama na głowie. Ja nie należę osób, które mają słomiany zapał, jak coś zaczynam zawsze kończę, ale niestety...Nie wyrobię się. Skasuję jednego bloga, którego pisałam z Rosą, a wy zadecydujcie którego. 

Jeśli mam usunąć http://me-and-my-prince.blogspot.com/ napiszcie to w komentarzu. 
Jeśli mam usunąć http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/ napiszcie to w komentarzu.

Ja osobiście powiem, że prince interesuje mnie bardziej, ponieważ milosc jest, moim zdaniem, podobna do Everybody-hurts. 

Przykro mi, że robię coś takiego, ale sama nie dam rady. 
Czekam na Wasze ''głosy''.

Pozdrawiam Wampirek.

24 komentarze:

  1. ja stawiam na pierwszego bloga chce zebys go prowadzila

    OdpowiedzUsuń
  2. chce zebys usunelaten pierwszy blog ten drugi jakos bardziej mnie hmm... interesuje ale i tak bd czytac nielazezenie co wybierzesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem powinnaś usunąć : http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/ ale to twój wybór . Ale było by mi miło gdybyś zostawiła obydwa . :D
    Pozdrawiam : Kejcik

    OdpowiedzUsuń
  4. zosaw pierwszego bloga bo jest wprost zajebisty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na pierwszego bloga : http://me-and-my-prince.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostaw tego. Jest wg mnie jest lepszy. Dziękuję ci za motywujące komentarze na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Usuń milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com

    Kamila *u*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby dwa blogi są zajebiste i szkoda, że musisz z jednego zrezygnować:(
    Moim zdaniem powinnaś usunąć http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/ ale to tylko sugestia.
    Dzięki z komen.:* Pozdrawiam i całuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PLIS ZOSTAW OBA :) SA SUPER:) ALE DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE:) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem PRINCE zostaw. Jak Rosa mogła cos takiego zrobić? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudny wybór, bo mnie podobają się oba. Jednak stawiam na tego bloga, chcę, abyś pisała go dalej. Przykro, że jeden zostanie usunięty, ale to twoja decyzja:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tak: oby dwa blogi są super i wołałabym żebyś je zostawiła, ale... wiem jakie to trudne ogarnąć wszystko na jednym blogu, a co dopiero na dwóch... Nie umiem się zdecydować, który miałabyś usunąć. Niezależnie od tego i tak będę czytać to co dalej będziesz prowadzić :) Kocham to jak piszesz i nie chcę decydować, więc... wstrzymuję się do głosu i czekam na decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm trudny, bardzo trudny wybór. Kocham obydwa blogi, ale jeżeli mam wybierać to wole czytac ten blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwie to ja bym wolała ten :)
    tamten drugi jest trochę gorszy
    i chyba dużo osób tak sądzi ;D
    Buziaczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. bardziej przywiązałam się do tego, tamten mi się znudził.
    Dlatego stawiam, abyś usunęła :http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem oba były świetne :D Wiesz, że już niezależnie od tego komentarza usunęłaś jednego bloga, ale jeśli chciałabyś dalej poprowadzić drugiego i potrzebujesz kogoś do pomocy- to ja chętnie, tylko napisz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że wolałabym ten :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapewne jest to dla ciebie trudna decyzja, rozumiem cię i skoro już chcesz usunąć któregoś z nich to myślę, że powinien to być http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/. szczerze mówiąc wybieram ten blog, gdyż < bez urazy > wydaję mi się, że temat jest trochę oklepany, a ten pomysł z księciem, cóż po prostu ciekawszy, taki inny ...
    Taka jest moja opina, ale wybór zależy czas należy do ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisz dalej ten blog :) Jest superzasty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten powinnaś usunąc a tamten prowadzić, o wiele bardziej ciekawszy się zapowiadał, ale jak widzę już decyzja podjęta. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej osób było za tym blogiem. :) Mnie osobiście ten pomysł też się bardziej podoba. Tamten był strasznie podobny do mojego EH.

      Usuń
  22. Hej kochana!
    Na: bella-edward-cullen.blogspot.com jest już nn.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja proponuje żebyś zostawiła oba i może ci ktoś pomógł np ja. w prawdzie nie mam może by takiej fantazji ale chętniem spróbowała. Co ty na to? W razie czego czekam na wieści na gg 110081579

    OdpowiedzUsuń

Goście